Ate dite kur me s’do jeme!

Ate dite kur me s’do jeme!


Ate dite kur me s’do jeme,
vlera ime ndoshta do tu bije ndermend,
por e gjitha me do merre fund,
ngase trupi ime me eshte ber cung!


Me sdo mund te kthehem prap,
as edhe per nje te vetmin cast,
ngase shpirti qe me eshte dhene amanet,
fillon ti kthehet Zotit te vet.

E ti mos qaj oj nene dhe baba,
as ti e cmuara ime grua,
as ju femijet e mi te dashure,
e ju te gjithe qe aq fort u dua.

As mallkime ju lutem mos beni,
edhe floket mos i shkarravisni,
as zi per mua mos mbani,
as te piklluar mos qendroni.

Kjo mua aspak dobi s’me sjelle,
dhe shperblime nga ajo aspak s’me rrjedhe,
as gjynahet nuk mi largon,
perveq hidherimin tek Zoti mund ta shton.

Per kete ju beni kujdes,
dhe kufinjet e Zotit mos kaloni,
ngase caktimi i Tij keshtu ka qene,
sot te jeme une e neser ndoshta,  ti  je ne rend.

Por kthehuni ka Zoti dhe beni dua,
ashtu siq Pejgamberi alejhiselam na tha,
qe kur dikush jete te nderron.
“Inna lilahi ue inna ilejhi raxhiunn” me thone.

Dhe ju thoni:
“All-llahumme exhirnij fij musijbeti uaklif lij khajren minha”
qe sunnetin ta pasoni ,
e ndoshta All-llahu me me te mire u se mua u begaton.

Dhe ju te dashur mos harroni,
kur une tanime kam vdekur,
me vorrimin te shpejtoni,
dhe askend qe eshte large mos e shqetesoni.

Por para kesaj u lutem shume,
te pyesni farefise e shoqeri,
nese dikujt borgj i kam mbet,
i’a ktheni ato nese keni mundesi sa me shpejt.

Dhe me pastrime ju shpejtoni,
njerezit me te besueshem me ate pune i ngarkoni,
nese ime shoqe kete nuk mund,
zgjedhne me te devotshmin nga ju ,kesaj pune ti jep fund.

Dhe nga misku ne uje me vendoni,
dua qe trupin me misk ta keme,
qe as krimbat te mos i largoj,
e as melaiket te mos i rendoj.

Ne qefine ju me fusni,
dhe ate me pasurin time blene,
ngase Pejgamberi alejhiselam keshtu ka urdheruar,
sa me pak njerezit per ti ngushtuar.

Mos me leni shume te pa vorrosur te  pres,
deri te vine njerezit nga te gjitha anet,
por veproni sipas sunetit,
qe me shpejt ne vorre t’me qoni.

Dhe nga Kibla te me ktheni,
se keshtu na meson suneti,
asgje mos vendosni ne mes trupit time dhe tokes,
nga e cila u krijova dhe ne te do tretem.

Tutje atje kur me Dhe t’me mbuloni,
mos harroni mbi mua lutje te qoni,
te flisni per mua vetem fjale te mira,
ngase keshtu me plotesohet deshira.

E per kete do deshmojne melaiket,
tek Zoti ime dhe i tyre;
„Se njerezit ne toke o All-llah mire per te po flasin ,
per Meshire mbi te ata po therrasin.“

Le te jete kjo ndarje per ju meditim,
qe te permiresoni vetet si per fillime,
se kaq shpejt jeta perfundon,
te ndan nga te dashurit pergjithemon.

Ndersa une me vete gje jo nuk mora,
perveq veprave te mia qe i kame bere,
me te cilat kerkoje shpetime,
tek Zoti yt qe eshte Zoti ime.

Detyrat e juaja eshte qe te keni durime,
e kur per mua keni mallengjime,
ngritni duart nga Zoti i gjithe keti krijime,
qe te leshoje Meshire mbi trupin dhe shpirtin time.

Ju jeten tuaj ne kete bote vazhdone,
me zemer te lidhur per Zotin pergjithmone,
me shume namaze e vepra t’mira ,
qe do ju duhen ne dite te veshtira.

Une ketu do pyes per ju,
kur te njofshmit tuaj kam me i taku,
per hallin tuaj shume do brengosem,
jeni prej besimdrejteve apo jeni vremosur.

U porosis qe Kuranin dhe Sunetin ta pasoni,
sipas seleful salih ato ti kuptoni,
Bidateve e mekateve sa me large ju qendroni,
se si Firauni mund te perfundoni!

E tash me falni se kame shume pune ketu,
me pret pergjigjesia per ate qe kam vepru,
ndoshta denimi me ben me u harru,
Lutja juaj ndoshta ate gjendje mund me ma largu.

Ndoshta All-llahu do me Meshiroj,
me Xhenete te larta t’me furnizoj,
Atje ku eshte shoqeria me e mire,
pjese te saj dua te jeni dhe ju me gjithe deshire.

Autor: H. el Albani.

1 Koment (+add tuajt?)

  1. Trimi
    Kor 27, 2011 @ 11:54:32

    Allahu ju shperblefte, shume poezi e mire, me nje domethenie te rendesishme.

    Përgjigjjuni

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: